Veelgestelde vragen
Shoppen
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Je hebt geen account nodig om een aankoop te doen.
Hoe kan ik een product bestellen?
1: Plaats een product in je winkelwagentje
2: Plaats je bestelling door op ‘Doorgaan en afrekenen’ te klikken
2: Je vult je gegevens in
3: Kies uit een van de betaalmogelijkheden
4: Klik op “Bestelling plaatsen”
5: Je bestelling is geplaatst
Account beheer
U kunt doormiddel van een account uw bestelling en zijn status volgen. U kunt zelf uw account aanpassen bij bv een verhuizing. Bij het aanmaken van een account krijgt u automatisch via ons systeem een inlogcode. Bewaar deze goed en geef deze niet aan derde. Mocht door welke omstandigheid ook uw inlogcodes worden ontvreemd dan dient u hiervan gelijk melding bij ons te maken.
Bestellen & Betalen
Toen ik een artikel in de winkelwagen plaatste was het nog op voorraad. Bij de kassa is het uitverkocht. Hoe kan dit?
Wij krijgen enorm veel bestellingen binnen op een dag. De kans bestaat dat het product uitverkocht raakt tijdens uw aankoopproces.
Wat zijn de verzendkosten/retourkosten?
De verzendkosten verschillen per product. De kosten voor het retourneren of ruilen van je bestelling zijn voor eigen rekening. Voor de tarieven van het retourneren vanuit België adviseren we te kijken op de website van de partij waarmee u retourneert. Deze tarieven kunnen nogal verschillen.
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij ons je bestelling op meerdere manieren afrekenen. Dit kan via iDeal, Mister Cash/Bancontact en overboeking.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?
Wanneer u uw bestelling wilt annuleren, raden wij u aan om contact op te nemen met onze customer care [email protected].
Verzending & Retourneren
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Uw pakket wordt (mits op voorraad) binnen 1-4 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd. We verzenden onze pakketten met onze eigen koeriersdienst en PostNL (er kan bij ontvangst om een handtekening worden gevraagd) Let op dat we een aflever adres niet meer kunnen veranderen zodra de bestelling geplaatst is.
Mijn bestelling is nog niet geleverd na 6 tot 8 weken, wat nu?
Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan één extra week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met onze customer service [email protected].
Retourneren
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw online aankoop, dan kunt u de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). Dit alleen na goed overleg met Ace Vision. De artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels of afdichtingen nog bevestigd.
Indien je de bestelling wilt retourneren, vul dan het volledige retourformulier in dat je hebt ontvangen en stuur deze met jouw pakket naar onderstaand adres.
Ace Vision BV
Edisonstraat 23
5051 DS Goirle
NEDERLAND
Let op: Vermeld altijd het ordernummer wanneer u iets naar ons retourneert.
Alle goederen worden bij ontvangst geïnspecteerd. Artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels en/of afdichtingen nog bevestigd. Wanneer producten beschadigd zijn of anderszins in onacceptabele staat verkeren, worden ze weer naar u teruggestuurd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor producten die ten onrechte naar ons worden teruggestuurd. Vraag bij het retourneren van uw product altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niets voor u doen.